Referent ds. obsługi zwiedzających

ZA 110-1/2018 

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie poszukuje osoby do pracy na stanowisku Referent ds. obsługi zwiedzających

  1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat (stanowisko w Dziale Upowszechniania i Wydarzeń)
  3. Norma czasu pracy: równoważny system czasu pracy – praca w oparciu o Harmonogram
  4. Miejsce wykonywanej pracy: Nadwiślańska 2–4 Kraków
  5. Zakres obowiązków:
  • sprzedaż i udzielanie informacji o ofercie kulturalnej Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie;
  • samodzielna obsługa organizacyjna i/lub wsparcie organizacyjne Koordynatorów / Kuratorów przy organizacji wydarzeń z oferty kulturalnej Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie, w tym przy wernisażach, finisażach;
  • koordynowania prac osób / podmiotów / firm (pracowników ochrony, serwisu sprzątającego, firm cateringowych, przewodników, osób prowadzących warsztaty) zaangażowanych
    w obsługę wydarzeń i przedsięwzięć z oferty kulturalnej Cricoteki w tym związanych z działalność edukacyjną;
  • wsparcie przy wyłanianiu oraz organizacja współpracy z przewodnikami / osobami prowadzącymi warsztaty;
  • koordynacja zaopatrzenia w materiały wykorzystywane do prowadzenia działalności edukacyjnej;
  • prowadzenie terminarza wydarzeń z oferty kulturalnej Cricoteki;
  • obsługa systemu biletowego;
  • dbałość o wygląd pomieszczeń, w których odbywają się wydarzenia kulturalne w tym nadzór nad stanem ich czystości / porządku;
  • prowadzenie rezerwacji dla wydarzeń z oferty kulturalne Cricoteki;
  • przyjmowanie i wyjaśnianie skarg i zażaleń od widzów / zwiedzających;
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z widzami / odwiedzającymi, wykonawcami
    i organizatorami imprez artystycznych.
  • Sprawozdawczość z zakresu frekwencji odwiedzających Cricotekę
  1. Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury;
  • poznanie tajników tworzenia oferty kulturalnej i edukacyjnej;
  • zdobycie umiejętności organizacyjnych;
  1. Oczekujemy:
  • doświadczenia w koordynacji, sprzedaży oferty i w pracy z klientami;
  • sprawnej obsługi komputera, wymagana znajomość programu Excel;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  1. Mile widziane:
  • znajomość drugiego języka obcego;
  • znajomości obsługi systemu biletowego, kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • wysłać pod adres: praca@cricoteka.pl albo
  • złożyć osobiście w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie, ul. Nadwiślańska 2–4, 30 – 527 Kraków (decyduje data wpływu do sekretariatu).

z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Referent ds. obsługi zwiedzających w ODSTK w Krakowie” w terminie do 15 stycznia 2018 r. do godz. 17.00. Decyduje data wpływu do sekretariatu.